Çağrı merkezlerinde çalışanların işlerine odaklanması açısından ses yalıtımı ve akustik önemli bir konudur. Bu ortamda çalışan sayısı fazla olduğundan dolayı sesler birbirine karışmaktadır. Bunun sonucunda ses karmaşası meydana gelmektedir. Ses karmaşası sorununu ortadan kaldıracak çözüm masalar arası seperatördür. Masa seperatörü kullanılarak ortamda konuşma seslerinin birbirine karışması engellenmektedir. Dilediğiniz ölçülerde masalarınıza uygun bir şekilde ve istediğiniz renkte masa seperatörü sipariş edebilirsiniz. Mekanlarınızda dekoratif bir görünümle ses karmaşası sorununu tamamen ortadan kaldırabilirsiniz.
Çağrı merkezlerinde tavan yada duvarlarda akustik özellikte ürünler kullanılarak yankı yalıtımı sağlanmaktadır. Kullanılacak akustik ürünler sünger yada kumaş kaplı panellerden seçilmektedir. Bu ürünleri renkli ve dekoratif özellikte temin edebilir ve mekana güzel bir görünüm kazandırabilirsiniz. Akustik ürünler ses emici özelliktedir. Bu sayede bulunduğu ortamda ses emilimi vazifesi görür. Ses sorunlarını giderir. Ayrıca antibakteriyel özellikte akustik sünger de mevcuttur.
Akustik ses sorunları ve yankı probleminin dışında çağrı merkezlerinde dış ortam sesleri çalışanların performansını etkileyecek kadar yüksek ve rahatsız edici ise ses kesici özellikte malzemeler ile ses yalıtımı sağlanmaktadır. Ses kesici malzeme olarak süngerpan yada bariyeri ile birlikte süngerpan duvar yada tavanlara uygulandır. Böylece ortamlar arası geçiş yapan rahatsız edici gürültülerin izole edilmesi sağlanır. Çağrı merkezlerinde ses yalıtımı, ses kesici ve emici malzemelerin uygulanması ile yapılmaktadır. İyi bir uygulama ile sorunları tamamen ortadan kaldırmak mümkündür.
Çağrı merkezlerinde dilediğiniz renklerde mekanlarınıza uygun ürünleri temin ederek ses sorunlarını giderebilirsiniz. Masalar arası seperatör kullanılarak ses karmaşası engellenir. Seperatörü istediğiniz ölçülerde ve renkte sipariş verebilirsiniz. Ortamlar arası geçiş yapan seslerin kesilmesi sağlanmaktadır.